پیلونفریت درمان پیلونفریت از بیماران چه درمان؟
نوشته شده توسط : rshaole

پیلونفریت درمان؟ همانطور که می رود درمان برای رسیدن به "وجین نابود کردن"، از پاتوژن اصلی پیلونفریت اشرشیاکلی، پس ما را از اینجا برای اولین بار شروع، به طوری که برای رسیدن به اثر درمان! در اینجا است چگونه درمان پیلونفریت جزئیات!

1، پیلونفریت حاد:

(1) بیماران سرپایی می تواند با داروهای خوراکی شروع شروع، انتخاب باسیل های گرم منفی حساس به مواد مخدر مانند PPA 0.5g و 3 تا 4 بار در روز. 0.2g norfloxacin، 3 بار در روز؛ عملکرد کلیوی طبیعی تزریق عضلانی جنتامایسین 80 میلیون واحد، دو بار در روز، اما باید با توجه به سمیت شنوایی و کلیوی پرداخت.

        (2) بیماران بستری یا بیماری حاد و شدید باید تزریق و یا سه نسل از نسل دوم آنتی بیوتیک سفالوسپورین.

(3) اگر دارو به درستی، ظرف 24 ساعت از علائم، 48 ساعت در صورت عدم بهبود باید پانسمان شود، به طور کلی بر روی حساسیت به مواد مخدر انتخاب آزمون است.

(4) درمان تا زمانی که علائم ناپدید شد، ادرار طبیعی 3 تا 7 روز پس از خروج.

2، پیلونفریت مزمن:

(1) اصل درمان ترکیبی، چرخش گروه، نگهداری طولانی مدت است. گروه مواد مخدر حساس، مانند فوران قهوهای مایل به زرد را نیش می زنند به علاوه norfloxacin.

(2) اگر یک اختلال عملکرد کلیوی موجود، استفاده از داروهای نفروتوکسیک باید با توجه به تغییرات در عملکرد کلیه پرداخت، آن را بهتر است با احتیاط مصرف شود.

(3) توجه داشته باشید که اثر pH ادرار از آنتی بیوتیک ها. پس از نیش اسید فوران تانزانیا، آمپی سیلین افزایش اثربخشی؛ آمینوگلیکوزیدها alkalizing، مانند جنتامایسین، کانامایسین، اثر سفالوسپورین افزایش یافته است.

بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت، اختصاص داده شده به اثر تلاش برای کمک به هر توانبخشی بیمار، به بیماری کلیوی خلاص شوید. دریغ نکنید، اجازه ندهید که این بیماری را بدتر، مردم خود را دوست دارم و نگران اجازه نمی دهد.
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: پیلونفریت,پیلونفریت درمان پیلونفریت از بیماران چه درمان؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: